Megbízhatóság

Közvetlen forgalmazói GARANCIAKEZELÉS

Az iSMOD termékekre a vásárlást követően 180 nap GARANCIÁT biztosítunk, amelyet a vásárlás során kapott bizonylattal tud igazolni.

Mielőtt garanciális problémára gyanakodnál, kérlek nézd meg a hibamegoldási táblázatot

 

  • Ellenőrizze, hogy van e elég teljesítmény
  • Töltse fel a töltőállomást, amíg elegendő kapacitás van benne
  • Ellenőrizze, hogy nem e volt túl sokáig használva Amennyiben az akkumulátor alacsony tölöttséget jelez, töltse fel.
  • Ellenőrizze, hogy nincs e meghibásodva a kapcsoló Küldje el javításra a forgalmazóhoz (www.mysmok.hu)
  • Ellenőrizze, hogy nincs e meghibásodva a kijelző 

A töltőállomás nem töltődik Küldje el javításra a forgalmazóhoz (www.mysmok.hu)

Ellenőrizze, hogy a tartó töltődik. Egyszerre SOHA ne töltse a töltőállomást és a tartót.
Ellenőrizze, hogy nincs e eltörve a töltő csatlakozó. Küldje el javításra a forgalmazóhoz.

  • Ellenőrizze, hogy a piros lámpa villog e ha a kapcsoplógombot benyomva tartja és kikapcsol e amikor elengedi azt. Alacsony töltöttséget jelez, töltse fel az eszközt.
  • Előzze meg a készülék túlmelegedését. Várjon 3-5 percet, míg a készülék hőmérséklete normalizálódik.
  • Ellenőrizze, hogy nincs e meghibásodva a fűtőlap. Küldje el javításra a forgalmazóhoz.

Garanciakezelés folyamta

  1. Töltsd ki a panaszbejelentő űrlapot
  2. Kollégánk egyeztet veled a megadott telefonszámon a javítás, ill. csere lehetőségéről.
  3. Minden esetben megkíséreljük a készülék javítását. Ha a javítás nem hoz eredményt, a készüléket kicseréljük.

Garancia feltételei

  • A 180 nap GARANCIA az iSMOD készülékekre, rendeltetésszerű használat esetén vehető igénybe.
  • Az iSMOD hevítő készülékek cseréjére kizárólag javíthatatlan meghibásodás esetén, amely rendeltetésszerű használat során következett be, vagy a készülék gyártási hibája esetén érvényesíthető.
  • Az iSMOD hevítő készülék szervizelésére, javítására kizárólag a forgalmazó Blue East Hungary Kft jogosult, aki a garanciaidő alatt, a vásárlást igazoló bizonylat ellenében díjmentesen végzi a javítást.

* Pénzvisszafizetési lehetőség NINCS. Higiéniai és fogyasztóvédelmi meggondolásból a forgalmazó, Blue East Hungary Kft NEM téríti vissza az iSMOD hevítő készülékek árát abban az esetben, ha a vásárló meggondolja magát a vásárlás után, és visszaviszi a készüléket az üzletbe. Mivel nem ismert, hogy a vásárló hogyan használta a készüléket, okozott-e bármilyen sérülést, ezért a pénzvisszafizetés NEM lehetséges. Hidd el, te sem szeretnél használt készüléket szívni. Köszönjük a megértésedet.

“A hatályos jogszabályok szerint, olyan esetekben, amikor egy adott terméknek nincsen hiányossága és rendeltetésszerűen működik, akkor a kereskedőnek nem kötelessége visszafizetni a termék árát csak azért, mert a vevő meggondolta magát, nem tetszik a termék színe vagy nem jó a mérete.”

Forrás: fogyasztovedelem.kormany.hu

Garanciális bejelentés

vélemények

Ezt mondták a MY SMOKRÓL

Az iSMOD I-et használom, és tetszik, hogy nem kell folyamatosan töltögetni. 6-8 szálat simán elszívok egy feltöltéssel.
Madai Enikő
A legnagyobb meglepetés, hogy nincs füst, és a vele járó kellemetlen szag, így akár a lakásban is használhatom.
Csörgő István
Próbáltam az e-cigit is, de az iSMOD sokkal inkább hasonlít a cigarettázás élményéhez. Nekem bevált!
Kiss Tamás
Megbízhatóság

GYAKORI KÉRDÉSEK ISMODRÓL!

Social Media
kérdezz!

Maradjunk kapcsolatban!

Bármilyen kérdésed van, vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségeken!